A termék a kosárba került.
Új jelszó kérése
Kedvenc Márkáink
TOP termékek
Termékajánló
Miért válassz minket?

- Folyamatos Akciók, piacvezető árak!

 

- Magyar hivatalos garancia minden termékünkre!

 

- Rugalmas fizetési lehetőségek!

 

- Országos kiszállítás!

 

- Minden termékünk eredeti!

 

- Több mint 32 éves kereskedelmi múlt

Ezt mondták rólunk

Andrea,

"Gyorsak és precízek. Minden szempontból kifogástalan kiszolgálás. Köszönöm."

Tamás,

"Eddigi leggyorsabb kiszállításhoz volt szerencsém, a megrendelést követő 8 órán belül megérkezett a termék a csomagpontra! Az ügyfélszolgálat lelkiismeretes és abszolút vásárlóközpontú."

Krisztián,

"Webshop-jukon vásárolt terméknél a rendelés leadását követően kételyeim adódtak. Egyből jeleztem e-mail-ben másnap felhívtak, megkérdezték a konkrét problémám. Majd ezt követően felvették a hivatalos márkaképviselettel a kapcsolatot és tőlük kértek tanácsot az ügyben majd mikor megkapták a válasz visszahívtak és tájékoztattak, hogy nem lehet gond. Azóta már nálam a termék és valóban hibá

István,

"A kiszolgálással elégedett voltam. A hirdetéseikben csinosak a nők..."

Házhozszállítás

glsgls csomagpontfoxpostfamalogo

Fizetési megoldás
Tanúsítvány
SSL Certificate
Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz
Hírlevél

Vásárlási feltételek

Általános szerződési feltételek - ÁSZF

sTrade Webáruház
 
Általános Szerződési Feltételek
 
 
Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, nem minősül írásbeli szerződésnek, magyar nyelven íródik, magatartási kódexre nem utal. A webshop működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.
 
Jelen Ászf hatálya Szolgáltató weblapján (https://www.strade.hu) és aldomainjein történő jogviszonyokra terjed ki. Jelen Ászf folyamatosan elérhető a következő weboldalról: https://www.strade.hu/vasarlasi-feltetelek

 

  1. Szolgáltató adatai:

 

A szolgáltató neve: Schlosser Kft.

A szolgáltató székhelye: 1138 Budapest, Váci út 136/a.
A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: info (kukac) schlosserkft.hu


Cégjegyzékszáma: 01-09-566645
Adószáma: 12059520-2-41
Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve: Igazságügyi Minisztérium
Telefonszáma:+ 36 1 273 07 52
Adatvédelmi nyilvántartási száma: NAIH-80602/2014.
A szerződés nyelve: magyar
A tárhely-szolgáltató neve, címe, e-mail címe:

 

 

UNAS Online Kft.

9400 Sopron, Major Köz 2 I/15,

unas (kukac) unas.hu

 

A panaszügyintézés üzletünkben történik az alábbi nyitva tartási időben:

 

Schlosser Kft.

1138 Budapest, Váci u. 136/a.

Tel.: +36 1 273-0752

H-P: 9-17., CS: 9-18., Szo: 9-13. (OKT. 1 – MÁJ 31.) V: ZÁRVA

 

Alapvető rendelkezések:

 

  • A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (Elker. tv.) törvény, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

 

  • A jelen Szabályzat 2017. április 04. napjától hatályos és visszavonásig hatályban marad. A Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani a Szabályzatot. A módosításokat a Szolgáltató azok hatályba lépése előtt 11 (tizenegy) nappal a weboldalakon közzéteszi. Felhasználók a weboldalak használatával elfogadják, hogy rájuk nézve a weboldalak használatával kapcsolatos valamennyi szabályozás automatikusan érvényes.

 

  •  Felhasználó, amennyiben belép a Szolgáltató által üzemeltetett webshop weboldalra, vagy annak tartalmát bármilyen módon olvassa – akkor is, ha nem regisztrált felhasználója a webshopnak, a Szabályzatban foglaltakat magára nézve kötelezőnek ismeri el. Amennyiben a Felhasználó nem fogadja el a feltételeket, nem jogosult a webshop tartalmának megtekintésére.

 

  • Szolgáltató fenntart magának minden jogot a webshop weboldal, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a webshopon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.

 

  • Felhasználó a weboldalon történő vásárlásával/regisztrációjával kijelenti, hogy jelen ÁSZF, és a weboldalon közzétett Adatkezelési tájékoztató feltételeit megismerte és elfogadja, az adatkezelésekhez hozzájárul.

 

  • Felhasználó a vásárlás/regisztráció során köteles a saját, valós adatait megadni. A vásárlás/regisztráció során megadott valótlan, vagy más személyhez köthető adatok esetén a létrejövő elektronikus szerződés semmis. Szolgáltató kizárja felelősségét, amennyiben Felhasználó más nevében, más személy adataival veszi igénybe szolgáltatásait.

 

  • A Szolgáltatót a Felhasználó által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.

 

  • A Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha Felhasználó a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely nem a Szolgáltatónak felróható okból hozzáférhetővé válik.

 

  1. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

 

  • A megjelenített termékek kizárólag online/személyesen rendelhetők meg. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak forintban értendők, tartalmazzák a törvényben előírt áfát, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra.

 

  • A webshopban Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről fotót jelenít meg. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, illusztrációként szerepelhetnek. Nem vállalunk felelősséget a webshopban megjelenő kép és a termék tényleges kinézete miatti különbözőség miatt.

 

  • Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljes körűen fenntartja magának a jogot annak részletei az időtartam bármikori megváltoztatására.
  • A termékekre vonatkozóan megjelenített árak forintban értendők, tartalmazzák a törvényben előírt 27%-os áfát.

 

  1. Rendelés menete

 

  1. Felhasználó a regisztrációját követően bejelentkezik a webshopba/vagy regisztráció nélkül is megkezdheti a vásárlást.
  2. Felhasználó kosárba helyezi a kiválasztott termékeket. Felhasználó bármikor megtekintheti a kosár tartalmát a „kosár” ikonra kattintva. 
  3. Felhasználó a megvásárolni kívánt termék, termékek darabszámát beállítja.
  4. Amennyiben Felhasználó további terméket szeretne kosárba helyezni, kiválasztja a „vissza” gombot. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, a „megrendelés” gomb megnyomása után ellenőrizheti a kosár tartalmát. A „kosár ürítése” ikonra kattintva törölheti a kosár tartalmát. Mennyiség véglegesítését követően a „módosít” gombra kell klikkelni..
  5. Felhasználó kiválasztja a szállítás módját, majd megadja a személyes adatokat és a szállítási címet,
  •  A szállítási módok a következők lehetnek:

 

  • Házhozszállítással a megadott címre: GSL Futárszolgálat / Fáma Futárszolgálat
  • Személyes átvétel: GLS csomagponton
  • Személyes átvétel: Foxpost Csomagautomata
  • Személyes átvétel: 1138 Bp. Váci út 136/a (A megrendelés átvételére 3 munknapig van lehetőség!)

 

  • Fizetési módok:

 

  • Utánvétel: Amennyiben a rendelés értékét a csomag kézhezvételekor kívánja kiegyenlíteni, akkor válassza a "Utánvét" fizetési módot. 
  • Előre utalás: Figyelem! A számlát arra a névre tudjuk kiállítani, amelyről az utalás érkezett!
  • Online bankkártyás fizetés az OTP Bank fizetési oldalán keresztül, melynek részletes leírását itt találja https://strade.hu/fizetesi-megoldas

 

  • Szállítási költség: 

 

GLS futárszolgálat

 

A GLS magas szintű csomagszállítást kínál. Az egyik legnagyobb futárszolgálat az európai piacon, mindez megbízható átfutási idővel és csomagkezeléssel, felhasználóbarát, modern IT-támogatással és rugalmas, egyéni megoldásokkal.

 

 

Szállítási költség

0 Ft - 2 999 Ft -ig   - 1 350 Ft szállítási költség

3 000 Ft - 24 999 Ft -ig - 1 250 Ft szállítási költség

25 000 Ft - felett  Ingyenes házhozszállítás!

 

* A táblázatban látható árak alól kivételt képeznek az autó akkumulátorok, melyek szállítási költsége súly alapján kerül kiszámításra

Kérjük a házhoz szállítás esetén a termékek épségét még a futár jelenlétében ellenőrizzék. Az esetleges sérülésekről jegyzőkönyvet felvetetni szíveskedjenek, mert enélkül a sajnos a sérüléses reklamációkat nem áll módunkban elfogadni!

 

GLS CsomagPontok

 

Magyarországon többszáz GLS CsomagPont üzemel. A csomagfeladó helyek különböző profilú üzletekben találhatók. A GLS CsomagPontok többségében 10.00 és 20.00 óra között vannak nyitva, de sok közülük már korábban is az ügyfelek rendelkezésére áll. Cégek vagy magányszemélyek - a GLS CsomagPontokon keresztül mindenki feladhatja és átveheti csomagját.

 

Szállítási költség

0 Ft - 24 999 Ft ig - 950 Ft szállítási költség

25 000 Ft - felett Ingyenes házhozszállítás!

 

Foxpost csomagautomaták

 

A csomagterminálok országszerte több mint 62 helyszínen, a legnépszerűbb bevásárlóközpontokban elérhetők. A bevásárlóközpontok légkondícionált belső tereiben elhelyezett terminálok biztosítják, hogy a csomag ne legyen kitéve fagynak, hőségnek, párának vagy pornak.

* Figyelem! Ha a rendelését a Foxpost automatákban szeretné átvenni, a megrendelés összegét előreutalással vagy az OTP Bank oldalán történő bankkártyás fizetéssel tudja kiegyenlíteni.

 

Szállítási költség

0 Ft - 24 999 Ft ig - 695 Ft szállítási költség

25 000 Ft - felett Ingyenes házhozszállítás!

Személyes átvétel az üzletünkben

 

Címünk: 1138 Bp. Váci út 136/a (Ezen a címen kizárólag a weboldalon előre leadott rendelések átvétele lehetséges!)

Nyitvatartás: H - P   9:00 - 17:00

                   CS      9:00 - 18:00

                   SZ      9:00 - 13:00  (Okt. 1. - máj. 31 között)

 

Boltunkban tud készpénzzel és bankkártyával is fizetni, illetve elfogadjuk a papír alapú Erzsébet ajándékutalványt is.

A megrendelés során nem szükséges külön jeleznie mivel szeretne majd fizetni, elegendő, ha a boltunkban az átvételkot mondja, köszönjük!

 

Fáma Futárszolgálat


Tevékenységi körünk a futárposta minden szegmensét kiszolgálja, a belföldi illetve az Európai Unió országainak viszonylatában. Ügyfeleink magas szintű kiszolgálását folyamatos fejlesztéssel támogatjuk emberi erőforrás, járműpark és technológia területén egyaránt. Filozófiánk a hosszú távú és kölcsönös megelégedésen alapuló együttműködések kialakítása.

A Fáma futárszolgálattal szállítjuk házhoz az autó akkumulátorokat, teherautó akkumulátorokat és meghajtó akkumulátorokat. A szállítási díj meghatározása súly alapján történik. A táblázatban található árak 1db akkumulátor szállítására vonatkoznak. 

* Figyelem! Ha a rendelését a Fáma futárszolgálattal kéri, a megrendelés összegét előreutalással vagy az OTP Bank oldalán történő bankkártyás fizetéssel tudja1 kiegyenlíteni.

0 - 15kg - 1.870Ft
15 - 25kg - 1.950Ft
25 - 30kg - 2.350Ft
30 - 40kg - 2.570Ft
40 - 46kg - 4.270Ft
46 - 50kg - 9.580Ft

 

 

6. Amennyiben a webshopban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A Felhasználó ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy Felhasználó elálljon a szerződéstől.

 

7. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát és a garancia levelet a csomag tartalmazza, abban az esetben ha a megvásárolt terméknek van külön garancialevele. Azoknál a termékeknél, amelyek külön garanciajeggyel nem rendelkeznek, a garancia érvényesítésére jogosító irat a számla vagy annak másolata lesz. Felhasználó köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt Szolgáltató nem fogad el! A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban.

 

8. Az adatok megadását követően Felhasználó a ”Megrendelés” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet a megrendelésével, vagy e-mailben jelezheti felénk egyéb, rendeléssel kapcsolatos kívánságát.

 

9. Adatbeviteli hibák javítása: Felhasználó a megrendelési folyamat lezárása előtt minden esetben vissza tud lépni az előző fázisba, ahol javítani tudja a bevitt adatokat.

 

10. Felhasználó e-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap. Amennyiben e visszaigazolás Felhasználó megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül Felhasználóhoz nem érkezik meg, Felhasználó az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól mentesül. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve az Felhasználóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Felhasználó rossz e-mail címet adott meg regisztrációja során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni.

 

11. Különleges szabályok Remington higiéniai termékek értékesítése esetén:

 

  • Garancia: a Remington termékek normál, nem pedig ipari felhasználásra készültek, ipari garancia rájuk nem vonatkozik. A honlapunkon feltüntetett garanciális idő kizárólag normál, otthoni felhasználás esetén érvényesíthető.
     
  • A természetüknél fogva (higiéniai vagy egészségügyi okból) vissza nem szolgáltatható termékek (például használt fogkefe, hajformázó, hajvasaló, borotva, szakállvágó, hajkefe, hajvágók, stb) esetén sem állhat el a fogyasztó a szerződéstől. Fontos tudni, hogy a higiéniai vagy egészségügyi okból vissza nem szolgáltatható termékeket is visszaküldhetjük, amennyiben a csomagolást, a védőfóliát még nem bontottuk fel.
     
  • Kivételt képeznek tehát az elállási jog alól mindazon termékeink, amelyek higiéniai pecséttel vannak ellátva, amelyeket a vevő megsértett vagy felnyitott! A megbontott csomagolású, használt Remington termékeket tehát nem vesszük vissza higiéniai okokból.
     
  • Bontatlan csomagolás esetén élhet elállási jogával 14 napon belül.
  • A 14 napos elállási jog érvényesítése esetén a visszaküldés költsége a vásárlót terheli.
  • Az esetleges félreértések elkerülése érdekében elállási szándékát, vagy garanciális problémáját kérjük kizárólag emailben jelezze, az adatokat csak így vesszük fel. Telefonon nem veszünk fel adatokat.
  • A bolti átvétellel átvett termékeket természetesen behozhatja boltunkba, ha ez Önnek is megfelel..
     

 

12. Különleges szabályok Russell Hobbs Termékek értékesítése esetén:

 

  • A jelenleg hatályos törvényi szabályozásnak megfelelően Önnek jogában áll 14 napig visszaküldeni, vagy hozzánk visszajuttatni a terméket, és visszakérni a termék vételárát, illetve ha a csomagpontra történő kiszállítást kért, annak árát is. Ha ezen jogát a törvényileg meghatározott 14 napon belül, sértetlen csomagolás, eladható állapot esetén érvényesítheti, akkor a vételár 100%át adjuk vissza.
  • „Használt termék esetén: ( idézet: konkrét egyeztetés a fogyasztóvédelemmel! )

"a fogyasztó nem veszítheti el elállási jogát, azonban felelősséggel tartozik az áru esetleges értékcsökkenéséért. A fogyasztónak az árut annak jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapítása céljából ugyanúgy kell kezelnie és megvizsgálnia, ahogyan azt az üzletben engedélyeznék a számára. Például a fogyasztó csak felpróbálhatja az adott ruhadarabot, de nem hordhatja azt."

  • .."A hatályos jogszabályi rendelkezések tehát nem zárják ki, hogy a fogyasztó használatba vegye a terméket. Ennek alapján a kereskedőnek abban az esetben is vissza kell vennie a terméket, ha az már használva volt, amennyiben viszont a fogyasztó a termékben kárt okoz, akkor annak megtérítésére kötelezhető"..
  • Használt termékek esetén, tehát, figyelembe véve, hogy boltunk semmilyen használt termék utólagos értékesítésével nem foglalkozik, magas márka -, és design értékű termékekről van szó, egyedi elbírálás alapján a termék vételárának 40-80%-át térítjük meg.
  • Kérjük, visszaküldési szándékát emailben jelezze felénk, telefonos információkat a félreértések elkerülése végett nem fogadunk el, csak írásban. Az emailben kérjük adja meg a megrendelés sorszámát, illetve a rendelés során használt nevet. Lehetőleg kérjük a számla másolatát is küldje meg részünkre.
  • A 14 napos elállási jog érvényesítése esetén a visszaküldés költsége a vásárlót terheli

 

 

  1. A megrendelések feldolgozása és teljesítés

 

  • A megrendelések feldolgozása központi információs szolgálat nyitvatartási idejében történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra. Szolgáltató ügyfélszolgálata minden esetben elektronikus úton visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését.

 

  •  Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 5 munkanapon belül. Ha Szolgáltató és Felhasználó a teljesítés időpontjában nem állapodtak meg, Szolgáltató Felhasználó felszólításában meghatározott időpontban vagy időn belül, felszólítás hiányában legkésőbb a megrendelésnek Szolgáltatóhoz való megérkezésétől számított harminc napon belül köteles a szerződés szerinti teljesítésre.  

 

  • Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni, valamint Felhasználó által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni. E kötelezettség teljesítése Szolgáltatót nem mentesíti szerződésszegése egyéb következményei alól.

 

  • Szolgáltató fenntartja a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag Felhasználóval történő egyeztetést követően kerülhet sor!

 

  1. Elállás joga

 

Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Jelen tájékoztató hiányában jogosult Fogyasztó 1 év elteltéig gyakorolni az elállási jogát.

 

Az elállási jog gyakorlására nyitva álló idő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Fogyasztó, vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.

 

Fogyasztó a szerződés megkötésének napja, és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja elállási jogát.

 

A termék visszaküldésének költségét a fogyasztónak kell viselnie, a vállalkozás nem vállalta e költség viselését.

 

Az elállási jog gyakorlása esetén a Fogyasztót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, Szolgáltató azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését.

 

Nem illeti meg az elállási jog Fogyasztót olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak.

 

  • A fogyasztó szintén nem gyakorolhatja az elállási jogát:

 

  • a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;
  • olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható, az elállási jog gyakorlására nyitva álló határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ;
  • romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;
  • olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
  • olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;
  • olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a vállalkozás a fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a fogyasztót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából;
  • lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta;
  • hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, az előfizetéses szerződések kivételével;
  • nyilvános árverésen megkötött szerződések esetében;
  • lakáscélú szolgáltatás kivételével szállásnyújtásra irányuló szerződés, fuvarozás, személygépjármű-kölcsönzés, étkeztetés vagy szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerződés esetében, ha a szerződésben meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek ki;
  • a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti az elállási jogát.

 

  • Szolgáltató a termék visszaérkezését/vagy az elállási nyilatkozat megérkeztét követően a fenti jogszabályok értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a kifizetett összeget a Fogyasztó részére, beleértve a szállítási díjat is.

 

  • A visszatérítés során banki átutalást alkalmazunk, kivéve, ha Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli, kivéve ha banki átutalás nem megoldható. Ez esetben a postai rózsaszín csekkes pénzfeladás költsége a vevőt terheli.

 

  • Fogyasztó köteles az árukat indokolatlan késedelem nélkül, de a szerződéstől való elállására vonatkozó értesítés Szolgáltató részére történő megküldésétől számított 14 napnál semmiféleképpen sem később visszaküldeni vagy Szolgáltató címen leadni. Külön felhívjuk ismételten a figyelmet, hogy a termék csomagolásának épségére a visszaszállítás során ügyelni kell, a vásárlónak gondosan be kell csomagolnia!

 

  • Fogyasztó akkor tartja be a határidőt, ha a 14 napos időszak letelte előtt visszaküldi, vagy átadja a termék(eke)t.

 

  • Fogyasztónak írásban történő elállás esetén elállási nyilatkozatot kell küldenie 14 napon belül: info (kukac) strade.hu

 

  • A fogyasztó kizárólag a termék visszaküldésének közvetlen költségét viseli, kivéve, ha a vállalkozás vállalta e költség viselését.

 

  • A Szolgáltató nem köteles a Fogyasztó része megtéríteni azon többletköltségeket, amely a Szolgáltató által felkínált legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő szállítási mód választásából adódik.

 

  • Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre az árukban bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az az áruk jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükségestől eltérő kezelés miatt következett be.

 

  • A visszatérítést Szolgáltató mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta az áru(ka)t, vagy Fogyasztó bizonyítékot nem szolgáltatott arra vonatkozóan, hogy azokat visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

 

  • Fogyasztónak kiemelten ügyelnie kell a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Fogyasztót terheli! A termék visszaérkezését követő tizennégy napon belül a Fogyasztó által megadott bankszámlaszámra visszatéríti Szolgáltató a termék vételárát.

 

  • Amennyiben Fogyasztó élni szeretne elállási jogával, annak jelzését megteheti írásban: info (kukac) strade.hu  A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttathatja vissza Fogyasztó Szolgáltató részére.

 

  • A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet itt érhető el.

 

  • Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelve itt érhető el.

 

  • Fogyasztó egyéb panaszával is megkeresheti Szolgáltatót a jelen Szabályzatban található elérhetőségeken.

 

  • Az elállási jog nem illeti meg a vállalkozást, azaz az olyan személyt, aki a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében jár el. 

 

Elállási jog gyakorlásának a menete:

 

Amennyiben a Fogyasztó élni kíván az elállási joggal, úgy köteles az elállási szándékát a Szolgáltató elérhetőségein jelezni.

 

Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, amennyiben a termék kézhezvételétől számított 14. nap lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát. Írásban történő elállás esetén az email küldésének idejét veszi figyelembe a kereskedő.

 

A Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket a Szolgáltató címére késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A terméket kérjük gyári csomagolásában, minden kiegészítő tartozékával együtt visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, amennyiben a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket (tehát nem kell megérkezni 14 napon belül). A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket.

 

A Szolgáltató azonban nem köteles a Fogyasztó része megtéríteni azon többletköltségeket, amely a Szolgáltató által felkínált legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő szállítási mód választásából adódik. A Fogyasztó a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát.

 

Több termék adásvételekor, amennyiben az egyes termékek szállítása eltérő időpontban történik, úgy az utoljára szolgáltatott termék, illetve több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára kézbesített tételnek vagy darab kézhezvételtől számított 14 napon belül élhet a vásárló az elállási joggal.

 

 

 

  1. Jótállás, szavatosság

 

7. 1 Kellékszavatosság

 

  • Milyen esetben élhet Felhasználó a kellékszavatossági jogával?

 

Felhasználó webshopot üzemeltető cég hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

 

  • Milyen jogok illetik meg a Felhasználót a kellékszavatossági igénye alapján?

 

Felhasználó – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Felhasználó által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna.

 

  • Milyen határidőben érvényesítheti Felhasználó kellékszavatossági igényét?

 

Felhasználó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

 

  • Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

 

Felhasználó a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

 

  • Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

 

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Felhasználó igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a webshopot üzemeltető vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Felhasználó köteles bizonyítani, hogy az Felhasználó által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

 

7.2 Termékszavatosság

 

  • Milyen esetben élhet Felhasználó a termékszavatossági jogával?

 

Ingó dolog (termék) hibája esetén Felhasználó – választása szerint – kellékszavatossági vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

 

  • Milyen jogok illetik meg Felhasználót termékszavatossági igénye alapján?

 

Termékszavatossági igényként Felhasználó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

 

  • Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

 

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

 

  • Milyen határidőben érvényesítheti Felhasználó termékszavatossági igényét?

 

Termékszavatossági igényét Felhasználó a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

 

  • Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

 

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Felhasználónak kell bizonyítania.

 

  • A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

 

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

 

7.3 Jótállás

 

  • Milyen esetben élhet Felhasználó a kellékszavatossági jogával?

 

Hibás teljesítés esetén az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet  alapján a webshopot üzemeltető vállalkozás jótállásra köteles, amennyiben a felhasználó fogyasztónak minősül.

 

  • Felhasználót milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?

 

A jótállás időtartama egy év. A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a forgalmazó vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik.

 

  • Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?

 

A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Felhívjuk a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Felhasználót a jótállásból fakadó jogok a termék-és kellékszavatosság fejezetekben leírt jogosultságoktól függetlenül megilletik.

 

  • Szolgáltató nem tartozik jótállással a jótállási időn túl (szakmailag elvárható élettartam) a természetes elhasználódásból/avulásból származó károkért.

 

  • Szolgáltató nem tartozik továbbá szavatossággal, illetve jótállással az olyan károkért, amelyek a kárveszély átszállása utáni hibás vagy gondatlan kezelésből, túlzott igénybevételből, illetve a meghatározottól eltérő behatásokból, illetve egyéb, a termékek nem rendeltetésszerű használatából keletkeztek.

 

  • Ha a fogyasztó a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, Szolgáltató köteles a fogyasztási cikket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.

 

 

 

  1. A szavatossági igény esetén történő eljárás

 

  • Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződésben a felek megállapodása a rendelet rendelkezéseitől a fogyasztó hátrányára nem térhet el.
  •  A fogyasztó kötelessége a szerződés megkötésének bizonyítása (számlával, vagy akár csak nyugtával).  
  • A vállalkozás a fogyasztó nála bejelentett szavatossági vagy jótállási igényéről jegyzőkönyvet köteles felvenni.
  •  A jegyzőkönyv másolatát haladéktalanul, igazolható módon a fogyasztó rendelkezésére kell bocsátani.
  •  Ha a vállalkozás a fogyasztó szavatossági vagy jótállási igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról – az igény elutasítása esetén az elutasítás indokáról és a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről is – öt munkanapon belül, igazolható módon köteles értesíteni a fogyasztót.
  •  A vállalkozás a jegyzőkönyvet az annak felvételétől számított három évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóság kérésére bemutatni.  
  • A vállalkozásnak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.

 

  1. Vegyes Rendelkezések

 

  • Szolgáltató kötelezettsége teljesítéséhez közreműködőt jogosult igénybe venni. Ennek jogellenes magatartásáért teljes felelősséggel tartozik, úgy, mintha a jogellenes magatartást saját maga követte volna el.

 

  • Ha a jelen Szabályzat bármely része érvénytelenné, jogtalanná vagy érvényesíthetetlenné válik, az a fennmaradó részek érvényességét, jogszerűségét és érvényesíthetőségét nem érinti.

 

  • Amennyiben Szolgáltató a Szabályzat alapján megillető jogát nem gyakorolja, a joggyakorlás elmulasztása nem tekinthető az adott jogról való lemondásnak. Bármilyen jogról történő lemondás csak az erre vonatkozó kifejezett írásbeli nyilatkozat esetén érvényes. Az hogy a Szolgáltató egy alkalommal nem ragaszkodik szigorúan a Szabályzat valamely lényegi feltételéhez, vagy kikötéséhez nem jelenti azt, hogy lemond arról, hogy a későbbiekben ragaszkodjon az adott feltétel vagy kikötés szigorú betartásához.

 

  • Szolgáltató és Felhasználó vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni.

 

  1. Panaszkezelés rendje

 

  • Áruházunk célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben Felhasználónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a fenti telefonon, e-mail címen, vagy levél útján is közölheti. 
     
  • Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak.
  • Az írásbeli panaszt a Szolgáltatást 30 napon belül írásban megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig megőrzi a Szolgáltató, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.
  • Tájékozatjuk, hogy a panaszának elutasítása esetén panaszával hatósági vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti, az alábbiak szerint:

 

A Fogyasztó panasszal fordulhat a fogyasztóvédelmi hatósághoz:

 

A fogyasztóvédelmi hatóság kijelöléséről szóló 387/2016. (XII. 2.) Korm. rendelet szerint közigazgatási hatósági ügyekben elsőfokon

a járási hivatal, illetve a megyeszékhely szerinti járási hivatal, másodfokon országos illetékességgel a Pest Megyei Kormányhivatal

jár el. A járási hivatalok elérhetőségei: http://jarasinfo.gov.hu

 

A Fogyasztónak panasza esetén lehetősége van békéltető testülethez fordulni, melyek elérhetőségét itt találja:

 

Budapesti Békéltető Testület

Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.

Telefonszáma: (1) 488-2131

Fax száma: (1) 488-2186

Név: Dr. Baranovszky György

E-mail cím: bekelteto.testulet (kukac) bkik.hu

 

 

 

 

  • A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a Szolgáltató kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.
  • Online adásvételi vagy online szolgáltatási szerződéssel összefüggő határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén az eljárásra kizárólag a fővárosi kereskedelmi és iparkamara mellett működő békéltető testület illetékes.
  • A Fogyasztó panasza esetén igénybe veheti az Uniós online vitarendezési platformot. A platform igénybe vétele egy egyszerű regisztrációt igényel az Európai Bizottság rendszerében, ide kattintva. Ezt követően pedig bejelentkezés után nyújthatja be panaszát a fogyasztó az online honlapon keresztül, amelynek címe: http://ec.europa.eu/odr
  • Szolgáltatót a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli. Ennek keretében köteles a válasziratát megküldeni a békéltető testület számára és a meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételét biztosítani. Amennyiben a vállalkozás székhelye vagy telephelye nem a területileg illetékes békéltető testületet működtető kamara szerinti megyébe van bejegyezve, a vállalkozás együttműködési kötelezettsége a fogyasztó igényének megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki.

 

 

11. Adatvédelem


A weboldal adatkezelési tájékoztatója elérhető a következő oldalon: https://strade.hu/adatvedelmi-nyilatkozat

 

12. Szerzői jogok

  • Miután az strade.hu, mint weboldal szerzői jogi műnek minősül, tilos az strade.hu weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése (többszörözése), újra nyilvánossághoz történő közvetítése, más módon való felhasználása, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.

  • Az strade.hu weboldalról és annak adatbázisából bármilyen anyagot átvenni írásos hozzájárulás esetén is csak az adott weboldalra való hivatkozással lehet.

  • A Szolgáltató fenntartja minden jogát szolgáltatásának valamennyi elemére, a domain-neveire, az azokkal képzett másodlagos domain nevekre valamint az internetes reklámfelületeire.

  • Tilos az strade.hu weboldal tartalmának, illetve egyes részeinek adaptációja vagy visszafejtése; a felhasználói azonosítók és jelszavak tisztességtelen módon történő létesítése; bármely olyan alkalmazás használata, amellyel az strade.hu weboldalon vagy azok bármely része módosítható vagy indexelhető.

  • Az strade.hu név szerzői jogi védelmet élvez, felhasználása a hivatkozás kivételével kizárólag a Szolgáltató írásos hozzájárulásával lehetséges.

 

 

Budapest, 2017. április 04.

 

 

 

 

 

Adatvédelmi tájékoztató

ADATVÉDELMI NYILATKOZAT

 

Utolsó módosítás: 2018. 05. 24.

 

A 2018. május 25-én hatályba lépő, az Európai Unió tagállamaira vonatkozó egységesített adatvédelmi szabályozás (GDPR) értelmében az alábbiak szerint rendelkezünk a szeméyes adatok védelméről, azok, gyűjtéséről, kezeléséről, feldolgozásáról és megosztásáról.

 

1. Általános rendelkezések és elérhetőségek

A jelen adatkezelési tájékoztató („Tájékoztató”) azon személyes adatokra vonatkozik, amelyeket Önről a Schlosser Kft. („Adatkezelő”), mint a strade.hu weboldal („weboldal”) üzemeltetője gyűjt és kezel.

Az Adatkezelő címe: 1138 Budapest, Váci út 136/a

Cégjegyzékszám: 01-09-566645

Adószám: 12059520-2-41

Az Adatkezelő elérhetősége, amiken keresztül a Felhasználó jelen tájékoztatóba foglalt jogait gyakorolhatja:

Email: info@schlosserkft.hu

Telefonszám: +36-1-330-0404

Levelezési cím: 1138 Budapest, Váci út 136/a

Adatkezelési nyilvántartási szám: NAIH-80602/2014

 

2. A Tájékoztató frissítése és elérhetősége

Az Adatkezelő fenntartja a jogot, hogy a jelen Tájékoztatót egyoldalúan módosítsa. Erre tekintettel ajánlott rendszeresen látogatni a vartamintabolt.hu weboldalt abból a célból, hogy figyelemmel kísérhesse a változásokat. A tájékoztató hatályos tartalma ugyanitt folyamatosan megismerhető és lementhető.

 

3. A Tájékoztató megismerése és elfogadása

Az adott személyes adat vagy információ rendelkezésre bocsátásával Ön kijelenti, hogy a jelen Tájékoztatónak az adat vagy információ rendelkezésre bocsátásának időpontjában hatályos változatát megismerte és kifejezetten elfogadta.

 

4. A kezelt adatok köre és adatkezelési célok

A weboldalon keresztül nyújtott szolgáltatások biztosítása érdekében Önnel kapcsolatos adatokat kérhetünk, valamint Ön az Adatkezelővel való kommunikációja során is önkéntesen rendelkezésünkre bocsáthat bizonyos adatokat. Az általunk gyűjtött információk egy része az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény („Infotv.”) 3. § 2. pontja szerint „személyes adat”.

A kezelt adatok köre, az adatkezelési célok, valamint az adatkezelés időtartama és az adatokhoz való hozzáférésre jogosultak köre:

 

Az adatkezelés megnevezése és célja

  1. Hírlevelek küldése

  2. A megrendelt szolgáltatások teljesítése, követelések behajtása és számlák kiállítása

  3. Véleményírás, értékelés

Az adatkezelés jogalapja

  1. A gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről és egyes korlátairól szóló 2008. évi XLVIII. törvény („Grt.”) 6. § (1) szerint az érintett személy előzetes, egyértelmű és kifejezett hozzájárulása
  2. Az érintett hozzájárulása (Infotv. 5. § (1) bekezdés a,)
  3. Az érintett hozzájárulása (Infotv. 5. § (1) bekezdés a,)

A kezelt adatok köre

  1. Név

    Email cím

    IP cím és a látogatás dátuma

    Operációs rendszer és böngészőprogram típusa

  2. Név

    Email cím

    Teljes cím (város, irányítószám, cím)

    Telefonszám,
    IP cím és a látogatás dátuma

    Operációs rendszer és böngészőprogram típusa

  3. Név

    Email cím

    IP cím és a látogatás dátuma

    Operációs rendszer és böngészőprogram típusa

Az adatkezelés időtartama

  1. Az érintett által adott hozzájárulás visszavonásáig.

  2. Az érintett által adott hozzájárulás visszavonásáig. Visszavonás hiányában a megrendelés teljesítésétől számított, Ptk. 6:22. § szerinti 5 évig. A hozzájárulás visszavonása ellenére a személyes adat továbbra is kezelhető, ha arra a szerződés teljesítése, vagy követelés érvényesítése érdekében arra szükség van (Info tv. 6. § (5) bekezdés).

    Ha az adatokat az Adatkezelő a számvitelről szóló 2000. évi C. törvény 169. § szakasza alapján köteles megőrizni, akkor az adatokat az Adatkezelő az érintett hozzájárulásától függetlenül csak a felhasználói fiók megszűnését követően 8 év múlva törli. A gyakorlatban ilyen eset, ha az adatok a könyvelést alátámasztó iratok részét képezik, például az Adatkezelő és az ügyfél közötti szerződéskötéssel kapcsolatos dokumentumokban (pl megrendelésben) vagy a kiállított számlán szerepelnek.

  3. Az érintett által adott hozzájárulás visszavonásáig.

 

5. Automatizált adatfeldolgozással hozott döntés

Automatizált adatfeldolgozás után kerül sor a megrendelés megtörténtét visszaigazoló levelek kiküldésére. Ennek során az ön által korábban megadott email címre egy automatikusan generált emailt küldünk azért, hogy Önt tájékoztassuk a megrendelése megérkezéséről.

 

6. Adatfeldolgozásra jogosult személyek

Az Adatkezelő az adatkezelési műveletekhez kapcsolódó technikai feladatok elvégzésére az alább felsorolt adatfeldolgozókat veszi igénybe. Az adatfeldolgozónak a személyes adatok feldolgozásával kapcsolatos jogait és kötelezettségeit az Infotv., valamint az adatkezelésre vonatkozó külön törvények keretei között az Adatkezelő határozza meg. Az általa adott utasítások jogszerűségéért az Adatkezelő felel. Az adatfeldolgozó az adatkezelést érintő érdemi döntést nem hozhat, a tudomására jutott személyes adatokat kizárólag az Adatkezelő rendelkezései szerint dolgozhatja fel, saját céljára adatfeldolgozást nem végezhet, továbbá a személyes adatokat az Adatkezelő rendelkezései szerint köteles tárolni és megőrizni.

 

Az adatfeldolgozó neve és elérhetősége

  1. UNAS Online Kft. (9400 Sopron, Major köz 21/15.)
  2. GLS General Logistics Systems Hungary Csomag - Logisztikai Kft. (2351 Alsónémedi, GLS Európa u. 2.)
  3. Fáma First Kft. (1194 Budapest, Viola u. 38.)
  4. FOXPOST Zrt. (3200 Gyöngyös, Bstsányi János u. 9.)
  5. PROGEN Mérnöki fejlesztő és szolgáltató Kft. (1118 Budapest, Homonna u. 8/a.)
  6. Gen Kft. (1143 Budapest, Stefánia út 57/B)

 

Az adatfeldolgozó által megismert személyes adatok, és az adatfeldolgozás során ellátott tevékenység

  1. A felhasználó által a honlapon keresztül megadott személyes adat. Weboldal üzemeltetése, tárhely szolgáltatás nyújtása

  2. A felhasználó által a honlapon keresztül megadott személyes adat.
  3. A felhasználó által a honlapon keresztül megadott személyes adat.
  4. A felhasználó által a honlapon keresztül megadott személyes adat.
  5. A felhasználó által a honlapon keresztül megadott személyes adat. Számlázó szoftver üzemeltetése
  6. A felhasználó által a honlapon keresztül megadott személyes adat. Könyvelés.

Az adatfeldolgozás időtartama

  1. Határozatlan idejű szerződés alapján a szerződés megszűnéséig.
  2. Az adatkezelés időtartama, az adatok törlésének határideje: a házhoz szállítás lebonyolításáig tart.
  3. Az adatkezelés időtartama, az adatok törlésének határideje: a házhoz szállítás lebonyolításáig tart.
  4. Az adatkezelés időtartama, az adatok törlésének határideje: a házhoz szállítás lebonyolításáig tart.
  5. Határozatlan idejű szerződés alapján a szerződés megszűnéséig.
  6. Határozatlan idejű szerződés alapján a szerződés megszűnéséig.

 

Adattovábbítás címzettjei

OTP Bank Nyrt.
1051 Budapest, Nádor utca 21..

A továbbított adatok köre az online fizetés lebonyolítása érdekében: számlázási név, számlázási cím, fizetendő összeg.

Az adatkezelés időtartama, az adatok törlésének határideje: az online fizetés lebonyolításáig tart.

 

A vásárlók e-mail címének tárolására az Árukereső (Online Comparison Shopping Kft. (1074 Budapest, Rákóczi út 70-72., Adószám: 24868291-2-42, Cégjegyzékszám: 01-09-186759) adatfeldolgozó megbízással rendelkezik a Megbízható Bolt Programhoz kapcsolódó vásárlói elégedettség-felmérés céljából. Az itt történő vásárlások után a vásárló e-mail címe az Árukereső részére továbbításra kerül. Az adattovábbítás célja: vásárlói visszajelzés igénylése és megjelenítése. Az adatfeldolgozásra így továbbított átadott e-mail címet, mint személyes adatot utasításunkra az Online Comparison Shopping Kft. kezeli, megfelelő írásbeli szerződés és adatvédelmi feltételek mellett

 

7. Reklámlevelek küldése

A regisztráció során megadott elektronikus levélcímekre hirdetést vagy reklámot (hírlevél) tartalmazó leveleket az Adatkezelő csak a felhasználó kifejezett hozzájárulásával, a jogszabályi előírásoknak megfelelő esetekben és módon küld. A felhasználó bármikor leiratkozhat a hírlevélről a hírlevél alján elhelyezett link segítségével, vagy az alábbi elérhetőségek egyikén:

Levélben: Schlosser Kft, 1138 Budapest, Váci út 136/a

E-mail útján:info@schlosserkft.hu

 

8. Sütik és web beacon-ok, névtelen információk a weboldalaink használatán keresztül

A Felhasználó hozzájárul ahhoz, hogy az Adatkezelő a Felhasználó gépén adatokat tartalmazó file-t (cookie/süti) helyezzen el. A cookie-k célja a visszatérő felhasználók azonosítása, a Felhasználók szolgáltatásokkal való ellátása és a weboldal kényelmi funkcióinak támogatása.

Ön beállíthatja web böngészőjét, hogy elfogadjon minden sütit, elutasítsa mindet, vagy értesítse Önt, ha süti érkezik az Ön gépére. Mindegyik web böngésző különböző, így kérjük. használja keresője “Segítség” menüjét a sütik beállításainak módosításához. Például a Microsoft Internet Explorer esetében, Ön törölheti vagy kikapcsolhatja a sütiket az “Eszközök/Internet Beállítások” opció választásával és módosíthatja biztonsági beállításait. A sütik természetével, valamint kikapcsolásukkal kapcsolatos további információt a http://www.youronlinechoices.com/hu/ oldalon talál. A Weboldal a sütik segítségével történő működésre készült, így azok kikapcsolása hatással lehet a Weboldal használhatóságára, és megakadályozhatja, hogy Ön annak minden előnyét kihasználja.

A Weboldalon használt cookie-k:

  • Analitika, követő
  • Felhasználó azonosító session cookie

Harmadik fél által üzemeltetett weboldalakkal, valamint harmadik felekkel nem cserélünk sütiket.

 

9. Adatbiztonsági intézkedések

Az Adatkezelő minden tőle elvárható szükséges intézkedést megtesz az adatok biztonsága érdekében, gondoskodik azok megfelelő szintű védelméről különösen a jogosulatlan hozzáférés, megváltoztatás, továbbítás, nyilvánosságra hozatal, törlés vagy megsemmisítés, valamint a véletlen megsemmisülés és sérülés ellen. Az Adatkezelő az adatok biztonságáról megfelelő technikai (pl. logikai védelem, különösen a jelszavak és kommunikációs csatornák titkosítása) és szervezési intézkedésekkel (fizikai védelem, különösen az Adatkezelő munkavállalóinak adatbiztonsági képzése, az információkhoz való hozzáférés korlátozása) gondoskodik.

Kérjük, segítsen nekünk az információk megóvásában azzal, hogy nem használ nyilvánvaló bejelentkezési nevet illetve jelszót, valamint a jelszavát rendszeresen megváltoztatja, kérjük továbbá, hogy jelszavát ne tegye hozzáférhetővé más személy számára.

 

10. Az érintett jogai és jogorvoslati lehetőségei

Az érintett személy kérelmezheti az adatkezelőnél: (a) tájékoztatását személyes adatai kezeléséről, (b) személyes adatainak helyesbítését, valamint (c) személyes adatainak – a kötelező adatkezelés kivételével – törlését vagy zárolását. Az adatkezelő köteles a kérelem benyújtásától számított legrövidebb idő alatt, legfeljebb azonban 25 napon belül, közérthető formában, az érintett erre irányuló kérelmére írásban megadni a tájékoztatást. A tájékoztatás megadása ingyenes, ha a tájékoztatást kérő a folyó évben azonos adatkörre vonatkozóan tájékoztatási kérelmet az adatkezelőhöz még nem nyújtott be. Egyéb esetekben költségtérítés állapítható meg.

Ha az adatkezelő az érintett helyesbítés, zárolás vagy törlés iránti kérelmét nem teljesíti, a kérelem kézhezvételét követő 25 napon belül írásban vagy az érintett hozzájárulásával elektronikus úton közli a helyesbítés, zárolás vagy törlés iránti kérelem elutasításának ténybeli és jogi indokait.

Az Infotv. 21. §-ban meghatározott esetekben az érintett személy tiltakozhat személyes adatainak kezelése ellen. Az adatkezelő a tiltakozást a kérelem benyújtásától számított legrövidebb időn belül, de legfeljebb 15 napon belül megvizsgálja, annak megalapozottsága kérdésében döntést hoz, és döntéséről a kérelmezőt írásban tájékoztatja.

A felhasználó az Infotv., valamint a Polgári Törvénykönyv alapján bíróság előtt érvényesítheti jogait, továbbá Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatósághoz (NAIH) (1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C) fordulhat az adatkezelő adatkezelési gyakorlatával kapcsolatban felmerült panasza esetén. Az adatkezeléssel kapcsolatos részletes jogokat és jogorvoslati lehetőségeket részletesen az Infotv. 13-17. és 30. alfejezetei tartalmazzák.

Valamely eljárás kezdeményezése előtt javasolt az adatkezelőnek elküldeni a panaszt.

Vásárlási tudnivalók
  1. Rendelés menete

 

  1. Felhasználó a regisztrációját követően bejelentkezik a webshopba/vagy regisztráció nélkül is megkezdheti a vásárlást.
  2. Felhasználó kosárba helyezi a kiválasztott termékeket. Felhasználó bármikor megtekintheti a kosár tartalmát a „kosár” ikonra kattintva. 
  3. Felhasználó a megvásárolni kívánt termék, termékek darabszámát beállítja.
  4. Amennyiben Felhasználó további terméket szeretne kosárba helyezni, kiválasztja a „vissza” gombot. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, a „megrendelés” gomb megnyomása után ellenőrizheti a kosár tartalmát. A „kosár ürítése” ikonra kattintva törölheti a kosár tartalmát. Mennyiség véglegesítését követően a „módosít” gombra kell klikkelni..
  5. Felhasználó kiválasztja a szállítás módját, majd megadja a személyes adatokat és a szállítási címet,
  •  A szállítási módok a következők lehetnek:

 

  • Házhozszállítással a megadott címre: GSL Futárszolgálat / Fáma Futárszolgálat
  • Személyes átvétel: GLS csomagponton
  • Személyes átvétel: Foxpost Csomagautoma
  • Személyes átvétel: 1138 Bp. Váci út 136/a (A megrendelés átvételére 3 munknapig van lehetőség!)

 

 

  • Fizetési módok:

 

  • Utánvétel: Amennyiben a rendelés értékét a csomag kézhezvételekor kívánja kiegyenlíteni, akkor válassza a "Utánvét" fizetési módot. 
  • Előre utalás: Figyelem! A számlát arra a névre tudjuk kiállítani, amelyről az utalás érkezett!
  • Online bankkártyás fizetés az OTP Bank fizetési oldalán keresztül, melynek részletes leírását itt találja https://strade.hu/fizetesi-megoldas

 

  • Szállítási költség: 

 

GLS futárszolgálat

 

A GLS magas szintű csomagszállítást kínál. Az egyik legnagyobb futárszolgálat az európai piacon, mindez megbízható átfutási idővel és csomagkezeléssel, felhasználóbarát, modern IT-támogatással és rugalmas, egyéni megoldásokkal.

 

 

Szállítási költség

0 Ft - 2 999 Ft -ig   - 1 350 Ft szállítási költség

3 000 Ft - 24 999 Ft -ig - 1 250 Ft szállítási költség

25 000 Ft - felett  Ingyenes házhozszállítás!

 

A táblázatban látható árak alól kivételt képeznek az autó akkumulátorok, melyek szállítási költsége súly alapján kerül kiszámításra:

 

GLS CsomagPontok

 

Magyarországon többszáz GLS CsomagPont üzemel. A csomagfeladó helyek különböző profilú üzletekben találhatók. A GLS CsomagPontok többségében 10.00 és 20.00 óra között vannak nyitva, de sok közülük már korábban is az ügyfelek rendelkezésére áll. Cégek vagy magányszemélyek - a GLS CsomagPontokon keresztül mindenki feladhatja és átveheti csomagját.

 

Szállítási költség

0 Ft - 24 999 Ft ig - 950 Ft szállítási költség

25 000 Ft - felett Ingyenes házhozszállítás!

 

Foxpost csomagautomaták

 

A csomagterminálok országszerte több mint 62 helyszínen, a legnépszerűbb bevásárlóközpontokban elérhetők. A bevásárlóközpontok légkondícionált belső tereiben elhelyezett terminálok biztosítják, hogy a csomag ne legyen kitéve fagynak, hőségnek, párának vagy pornak.

* Figyelem! Ha a rendelését a Foxpost automatákban szeretné átvenni, a megrendelés összegét előreutalással vagy az OTP Bank oldalán történő bankkártyás fizetéssel tudja kiegyenlíteni.

 

Szállítási költség

0 Ft - 24 999 Ft ig - 695 Ft szállítási költség

25 000 Ft - felett Ingyenes házhozszállítás!

 

Személyes átvétel az üzletünkben (Ezen a címen kizárólag a weboldalon előre leadott rendelések átvétele lehetséges!)

 

Címünk: 1138 Bp. Váci út 136/a

Nyitvatartás: H - P   9:00 - 17:00

                   CS      9:00 - 18:00

                   SZ      9:00 - 13:00  (Okt. 1. - máj. 31 között)

 

Boltunkban tud készpénzzel és bankkártyával is fizetni, illetve elfogadjuk a papír alapú Erzsébet ajándékutalványt is.

A megrendelés során nem szükséges külön jeleznie mivel szeretne majd fizetni, elegendő, ha a boltunkban az átvételkot mondja, köszönjük!

 

Fáma Futárszolgálat


Tevékenységi körünk a futárposta minden szegmensét kiszolgálja, a belföldi illetve az Európai Unió országainak viszonylatában. Ügyfeleink magas szintű kiszolgálását folyamatos fejlesztéssel támogatjuk emberi erőforrás, járműpark és technológia területén egyaránt. Filozófiánk a hosszú távú és kölcsönös megelégedésen alapuló együttműködések kialakítása.

A Fáma futárszolgálattal szállítjuk házhoz az autó akkumulátorokat, teherautó akkumulátorokat és meghajtó akkumulátorokat. A szállítási díj meghatározása súly alapján történik. A táblázatban található árak 1db akkumulátor szállítására vonatkoznak. 

* Figyelem! Ha a rendelését a Fáma futárszolgálattal kéri, a megrendelés összegét előreutalással vagy az OTP Bank oldalán történő bankkártyás fizetéssel tudja1 kiegyenlíteni.

0 - 15kg - 1.870Ft
15 - 25kg - 1.950Ft
25 - 30kg - 2.350Ft
30 - 40kg - 2.570Ft
40 - 46kg - 4.270Ft
46 - 50kg - 9.580Ft

 

6. Amennyiben a webshopban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A Felhasználó ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy Felhasználó elálljon a szerződéstől.

 

7. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát és a garancia levelet a csomag tartalmazza, abban az esetben ha a megvásárolt terméknek van külön garancialevele. Azoknál a termékeknél, amelyek külön garanciajeggyel nem rendelkeznek, a garancia érvényesítésére jogosító irat a számla vagy annak másolata lesz. Felhasználó köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt Szolgáltató nem fogad el! A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban.

 

8. Az adatok megadását követően Felhasználó a ”Megrendelés” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet a megrendelésével, vagy e-mailben jelezheti felénk egyéb, rendeléssel kapcsolatos kívánságát.

 

9. Adatbeviteli hibák javítása: Felhasználó a megrendelési folyamat lezárása előtt minden esetben vissza tud lépni az előző fázisba, ahol javítani tudja a bevitt adatokat.

 

10. Felhasználó e-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap. Amennyiben e visszaigazolás Felhasználó megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül Felhasználóhoz nem érkezik meg, Felhasználó az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól mentesül. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve az Felhasználóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Felhasználó rossz e-mail címet adott meg regisztrációja során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni.

 

Webáruház készítés